Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondokák (1) mondókák (6) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Szemüveg

2010.03.05. 12:09 - N.Hajni

Tegnap elég érdekes napunk volt.Szegedre kellett utaznunk Nórival, hogy megvizsgálják a szemét.Már az 5. napja csöppentettük az antropin cseppeket a szemébe,így teljesen kitágult pupillával vittem.Lilit apa vitte az oviba,mert mi a 7.33-as vonathoz siettünk.Abban reménykedtem,hogy hátha javult a szeme.A szemészet utánra pedig azt terveztem,hogy kérek egy korábbi időpontot a pulmonológiára.

A vonatállomáson találkoztam a doktornőjével,aki Szegeden rezidens,de Félegyházán ügyeletes orvos szokott lenni.Beszélgettünk,amikor egyszer bemondták,hogy 50 percet késik a vonat.Valami gázolást mondtak.Amíg várakoztunk a doktornő felhívta a pulmonológiát és elmondta,hogy ő mit tapasztalt Nórinál.Így június 10.-e helyett,kaptunk egy április 27.-és időpontot.Így oda legalább nem kellett várakozni.

A szemészeten viszont nagyot csalódtam.Nórit három embernek kellett lefogni,hogy meg tudják nézni a szemét.Ezután ért a hideg  zuhany,mert nemhogy javult volna a szeme,de még romlott is.Az eddig +3,5-ös szeme +4-es lett.Jó,csak az egyik,de a másik nem változott.

Nóri végig üvöltött és nem tudtam beszélni a doktornővel.Annyit mondott,hogy változott a szeme,de az új lencsével elkerülhető lesz a műtét.Azután kizavart a váróba,hogy ott várjuk meg a receptet.Amikor megkaptuk,azután kezdtünk el kabátolni.Egyszer kijön a doktornő,hogy reméli más nem fog így ordítani,mert ő felteszi a telefonjára a Nórika hangját csengőhangnak,mert úgy fog neki ez hiányozni.Azt hittem,hogy belérugok olyan mérges lettem,de inkább kimentem egy szó nélkül,mert még rá vagyunk szorulva a vizsgálataira.

Ma elvittem a receptet az Optikushoz,hogy megérdeklődjem az árát,meg amit még tegnap nem tudtam megkérdezni.Cilinderes,180 fokos elforgatásos szemüveget írt fel a doktornő.Az optikus megvígasztalt,hogy ez nem azt jelenti,hogy romlott a szeme,hanem nem lehet elsőre nagyon erős szemüveget adni,mert attól a falnak ment volna.Így apránként növelhetik a diopriát,míg eléri a megfelelőt.Az ára:17000Ft.

A tegnapból kimaradt még,hogy a vizsgálat után az orrunk előtt ment el a vonatunk.Megint egy órát kellett várni a következőre.Amikor hazaértünk  egyből elaludt.Én meg jó órás pihenő után mehettem Liliért az oviba.Ott rádöbbentem,hogy nem adtam be semmi tombolatárgyat,pedig nemsokára lesz a Jótékonysági bál.Nem nagyon tudok jótékonykodni,amikor még a szemüveglencsére se tudom honnan kerítek pénzt.

Lili aranyos volt.Nagyon örült nekem.Az óvonéni is megdícsérte,hogy most már szépen alszik a többiekkel.Este volt egy közös pancsolás a lányoknak és már alig vártam,hogy lefekhessek aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr891811149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása