Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

My little pony

2008.07.18. 11:52 - N.Hajni

Címkék: játék rajz gyerekek

Tegnap délután amíg apát vártuk haza Lilike megtalálta a gurulós táskát,amivel akkor vásároltunk,amikor terhes voltam Nórival.Szilárd szüleitől kaptuk,nehogy megemeljem magam.

Rájöttünk,hogy rá tud ülni Lili és tudom tolni,mintha egy sport babakocsi lenne.Akkorákat kacagott közben,hogy öröm volt hallgatni.Amikor leültem egy kicsit pihenni,akkor ráültette Sziszi babát és ő tolta,de olyan sebességgel,hogy alig bírtam lefényképezni.

Különben is akármikor ránézek a képekre a blogban,mindig rá kell jönnöm,hogy nem tudok fényképezni.

Amikor hazajött apa ,akkor elmentünk a Spar-ba,mert ott láttam a múltkor olyan babákat,mint Lili Sziszi babája,és olyat szerettem volna venni Nórinak csak másmilyen ruhában.Sajnos most nem volt,pedig máskor rengeteget láttam kitéve.

Lili viszont észrevette a pónikat és mutogatta egyből,mert mióta az unokatestvéreinél látott ilyet azóta mindig nagyon felfigyel rá.Sose akartam ilyet venni,de most megadtam magam,mert láttam a sóvárgó arcát.Viszont egyet nem vehettem,mert kettő lányom van.Négy db volt összesen:egy lila,egyrózsaszín,egy fehér és egy viziló arcú póni testü lila.

Ezeket választottam:

Mondtam Lilikének a kasszából távozáskor,hogy neki előnye van most Nórival szemben,mert ő választhat,hogy melyiket szeretné.A fehéret választotta.Attól függetlenül Nóriét is elkérte néha nem-e rosszul választott.

Ahogy hazaértünk,egyből fésülgetni kezdte,mert azt nem említettem,hogy mini hajkefét is adtak hozzá.Elmondta neki az összes lovacskás mondókát és próbálta lovagoltatni a kicsi babáját.Nem is sejtettem,hogy ennyire jó megfigyelő.

Nóri is megkapta a sajátját,de egyenlőre csak megnézni,mert egyből a sörényét akarta megenni.

Lili elkérte egy kicsit a másikat is és lefektette őket aludni.Még énekekt is nekik altatót:Tente Póni,tente

Amennyire bugyuta játéknak gondoltam,annyira kellemesen csalódtam benne,mert végre valami,ami tényleg leköti a figyelmét és értelmesen játszik vele.

Amikor a pénztárhoz mentünk,akkor láttam meg egy állványra felakasztva a zsírkrétákat.Mivel nem olyan volt,mint ami itthon van neki,nagyon gondolkodóba estem.Ami van neki az vékony és pici darabokra törte már.Ez vastag,jó a fogás rajta és 12 színből áll.Megvettem ezt is és hozzá félfamentes rajzlapot.

Ma reggel vettük elő,mert tegnap csak a póni volt a sláger.Először rajzolgatott karikákat 66-szor átírva,különböző színekben.

Aztán rájött,hogy másképpen is lehet vele játszani,ezért felállította a papírra a krétákat és kiabálta,hogy :tojony,tojony.

A játszótérre visszajöttek betemetni a talpazatot,de a hintát még nem hozták.Nyilván várni kell hétfőig.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr15574085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása