Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondokák (1) mondókák (6) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Ismét egy hétvége

2008.07.07. 14:39 - N.Hajni

Címkék: séta játszótér lányok félelmek

Azt leírtam már,hogy szombat délelőtt Réka babáék voltak nálunk.Ahogy elmentek,megfőztem az ebédet és ebéd után lefeküdt Lili,mert Nóri már korábban le lett fektetve.

Délután kimentünk a játszótérre,de most nem a szokásos helyünkre mentünk,hanem az ifjú házasok lakása előtti csúszdás és hintás játszótérre.Amíg odaértünk több helyen is meg kellett állnunk.

A lépcsőházunk melletti kispiacnál,ha éppen nem árulnak,akkor mindig fel kell mászni az asztalkákra.Ezt most se lehetett kihagyni.Nóri közben várta az indulást.

A szomszéd lépcsőháznál pedig van egy kicsi lépcsőfok,amire leült egy pillanatra és mutogatta a lányokat tőle pár méterre.

Ahogy odaértünk a játszótérre,Nórit a babakocsival árnyékos helyre toltam és lefékeztem,mert elég lejtős hely.Közben rászóltam Lilikére,hogy a hinta felé ne menjen,mert éppen hintáznak rajta.Nem hallgatott rám és az arcát megcsapta a hinta,mert azon is egy kislány ült és nem tudta,hogyan kell gyorsan megállni.Szerencsére nem történt nagy probléma,még csak nem is sírt,és az arcán se látszódott semmi,de azt hittem,hogy összeesek ijedtemben,amikor csattant a hinta az arcán.Remélem,hogy legalább most tanult belőle és nem megy a hinta felé,ha vannak rajta.

Nagyon nehéz két gyerekre egyszerre figyelni.Pláne,ha a nagyobb ennyire örökmozgó,mint Lili.Azután a csúszdára mentek a gyerekek.Ott volt Gyula és Szilvi ,Jázmin lányukkal.Jázmin Lilike barátnője,de már egy ideje nem találkoztak.Ő egy kicsit szégyenlősebb.

Fenntről Szilvi küldte őket,lennt pedig Gyula várta meg a lecsúszókat.

Már egy ideje csúszdáztak,amikor Lili letolta hirtelen a nadrágját és a bugyiját akarta,amikor mondta,hogy pisil Lili.Elvittem egy kicsit messzebb egy bokorhoz,de nem akarta oda intézni,közben Nóri is kiabált a kocsiban,ezért úgy döntöttem,hogy hazamegyünk.Amint megérkeztünk rászóltam,hogy üljön rá a bilire. Lehet,hogy magától is ráült volna,ezért bánom már,hogy szóltam.Sikerült belepisilni.

Aznap kitaláltam,hogy nem adok rá este se pelenkát és akkor rá lesz kényszerülve,hogy belekakiljon a bilibe.Ő megoldotta.Bugyiba nyomta bele és kiabált.Viszont a pisit elintézte a bilibe később,amikor már nem voltam benn.

Vasárnap reggel elkészült Nóri első copfja.Annyira aranyos így!

Lilikének is ekkora volt az első.Neki pedig befontam kettőbe.Neki is jól állt,de olyan selymes a haja,hogy nagyon gyorsan kicsúszik.Nem beszélve arról,hogy ő bukfencezik és birkózik az új frizurával,nem tud még vigyázni rá.De amikor elkészül,akkor megy a tükörhöz,megfogja mind a két fonatot és mondja magának:"Csini vagy!Csini vagy!"

A maci kapott cipőt.Ezt meg kellett örökíteni.

Lilinek nem volt elég a hajfonat,még hajpánt is kellett,ezért kiszolgálta magát.

Tízórainak Nóri kapott egy kis sárgarépa főzeléket.Lilike nézte,fintorgott és minden egyes kanálnál sikított,hogy:" Kugi nem kéj"Gondolom,ebből kiderült,hogy Lili nem szereti,de Nórikának ízlett és ezt nem értette Lili és sajnálta a hugicát,hogy anya ilyennel tömi.

Délután,amíg Nóri aludt Lilivel kimentünk a megszokott játszóterünkre.Levittük a motort,de csak addig kellett,amíg oda nem értünk,utánna már a banda és a csúszda volt a lényeg.Levettem a szandált róla és mezítláb könnyen fel tud mászni a csúszdán felfelé,azután pedig le bír csúszni.

Fiúzott is egy kicsit.Mindig mosolygott a nagyfiúra,pedig az olyan rossz volt,mint a bűn és nem fogadott szót a nagymamájának.Néha én is félek,hogy mi lesz,ha Lili is ilyen lesz,mert a kezdeti jelei megvannak.Az óvodában pedig,ha ilyenekkel barátkozik,akkor tökélyre fejlesztheti majd az engedetlenséget.

Ott volt egy kislány is Violetta.Lili vele is kedves volt és simogatta a haját.Sokat csúsztak együtt és még homokoztak is.

Azután én már soknak találtam az időt,amit lenn töltöttünk és haza indultunk.Lili motorral én gyalog.

Féltem,hogy Nóri felébred és félálomban apa nehezebben tudja megvígasztalni.

Hazaértünk és első utam Nórihoz vezetett,de édesen aludt.Sőt apa is elbóbiskolt.Pár perc múlva ébredtek,mert Lili nem bír halkan beszélni és kiabálva mondókázott.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr93557293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása