Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

A hétvégi események

2008.07.28. 15:47 - N.Hajni

Címkék: kórház gyerekek séta

Szombaton 6 órakor ébredt Lilike és pár perccel később Nóri is hangosan jelezte az éberségi szintjét. Lili kakaós csigát reggelizett,magunknak pedig szalonnás rántottát készítettem.A szalonnát ilyenkor le szoktam vágni a bőréről,mert az nem megy bele.Lilike észrevétlenül elcsente a bőrét és azt rágcsálta és nyalogatta.Amikor kerestem,akkor láttam meg,hogy nála van.

Nóri már nagyon várta,hogy énekeljek neki.Eközben Lili kirántotta a fiókot az íróasztalból,ami egyből szét is esett,mert apa befúrta régebben a hátulját,hogy ne bírja magára rántani.Ezek szerint neki a becsavarozott fiók se jelentett gondot.Van erő a leányzóban! Ezért nagy leszidás járt,amitől megszeppenve leült nézni a Sissy hercegnős mesét.

Aztán segítkezett az ebédfőzésben.Ő vette elő a vágódeszkát és tette a helyére.Nagyon mást nem is tudott volna segíteni,mert jobban érdekelte a bicaj,amivel gyakorolt.Ebéd után lefektettem aludni,de nem volt álmos,ezért énekelt és kiabált nekem,hogy szomjas,hogy kakilt,hogy pisilt a bilibe.Szerencsére már nem a szőnyegre.

Délután,miután megetettem Nórit is és Lilit is bementünk a kórházba papához.Már reggel óta mondogatta a nagylány,hogy" megyünk papához koházba".

Odafelé meg kellett megint mászni a kerékpártárolót a kisbolt előtt.

Papa jól volt és elmondta,hogy hétfőn engedik haza.Sétáltunk a kórház parkjában,ahol nem győztünk loholni a kisasszony után,mert szaladt egy kislányhoz.Benn feküdt a kórházban és az anyukája látogatta éppen.Megijedtem egy kicsit nehogy elkapjon valami betegséget,de az anyukája megnyugtatott,hogy nem fertőző.

Amikor elköszöntünk Papától,akkor a strand felé vettük az irányt,ahol Lilike belesett a kerítésen keresztül,mert látta a gyerekeket.

Továbbmentünk és meg kellett vizsgálni egy régi pad csonkját,mert az olyan érdekes.

A játékbolt bejáratánál nagyon tetszett neki a kiskutya poszter.

A kéttornyú templomnál megint leült a virágok közé,de most azért,hogy megnézze a lakodalmas menetet,akik hangosan dudálva furikáztak végig a Kossuth utcán.

A lámpák után pedig felmászott a Petőfi szobor aljára.

Szokás szerint ismételten sietni kellett haza Nóri éhsége miatt is és az egyre szaporodó sötét felhők miatt is.Amiből végül nem lett eső.

Amikor hazaértünk Nóri éppen akkor ébredt fel.Nem csoda,mivel Lili odament hozzá és mosolyogva kiabálta neki:"Nóji babaaa!"

Ezután már minden a megszokott módon történt.

Vasárnap,amint már írtam Lilike névnapja volt.Mivel már megkapta az ajándékát(Bicikli),ezért a felköszöntéskor csak egy Raffaellot kapott,amit ő kókuszgolyónak hív.Reggel Robi eljött segíteni Szilárdnak a gépet rendbe tenni.Alig bírtam addig visszatartani Lilit,hogy ne zavarja őket közben.

Csirkeleves és csirkepaprikás volt az ebéd nokedlival,amit nagyon szeret Lili is és apa is.Nóri a levesből kapott husit és zöldségeket,mert azt tettem bele bőven.

Délután néztünk egy gyerekfilmet a Tv-ben.Meg nem mondom a címét.De Nórit csak a relám érdekelte,még a kezén támaszkodva is azt nézte.

Este kimentünk sétálni négyesben.A megszokott felállás:Én Nórit toltam a kocsiban,apa pedig Lili kezét fogta.

Kiesett Nóri kezéből a csörgő és kereste a képen.

Ismét szobormászás és kényelembe helyezkedés.

Elmentünk a London Burger piros buszába,ahol tortillát  szerettünk volna enni,ki is kértem egy Londont és egy gombásat,de ugyanezt hamburgerben kaptam meg ,mert elfelejtett szólni a nő,hogy a tortilla elfogyott.Pedig éppen azért mentünk,mert már nagyon régen nem ettünk.A hambiért pedig nem nagyon rajongok.Mindegy nem akartam balhézni,nem is vagyok az a fajta.Megettük azt.

Amíg vártam,hogy elkészítik,addig apáék  a dekorációs bolt kirakatát bújták.

Nagyon siettünk hazafelé,mert Nórika kezdett álmos lenni,ezért nyűgösködött egy kicsit,pedig a nővére bírta volna még  a sétát.

Mind a kettő gyorsan elaludt,bár Nóri szokása szerint  óránként ébresztett.Mióta elkezdett nőni a foga, nem hagy aludni.Majd csak változik ez is.Volt Lilikének is ilyen időszaka.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr62589477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása