Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondokák (1) mondókák (6) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Tanácsadás és eső

2008.07.23. 20:18 - N.Hajni

Címkék: játék védőnő kórház orvos

Reggel Nórival fél 9-re kellett mennünk a tanácsadásra.Szakadó esőben indultunk el,ezért a babakocsit is át kellett alakítanom esőállóvá és magamnak is tettem esernyőt.Hideg nem volt különösebben,pedig Nórit rendesen beöltöztettem,hogy meg ne fázzon.

Adtam rá egy kombidresszt,egy bárányos tipegőt a hozzávaló kardigánnal és ezenfelül még egy kardigánt.Végül pedig jól be is takartam és sapkát is kapott.

Nem szeretem az esős időt,de Nórinak nagyon tetszett,ahogy az esőcseppek kopogtak a babakocsi tetején.

Nem sokan voltak,ezért nagyon gyorsan szólítottak is minket.Rátettem a mérlegre és a védőnő nem győzött csodálkozni,hogy micsoda hasizma van,mert végig felemelt fejjel feküdt a mérlegben,mint aki fel akar ülni.7,42kg volt a súlya.Megkérdezték,hogy miket tud már csinálni.Továbbra is gurul és a kiságyban négykézlábra állva előre-hátra hintáztatja magát.Azt mondták,hogy ebből már hamarosan felülés lesz.

Ha visszagondolok,akkor eszembe jut,hogy Lili is úgy ült fel először,hogy maga alá húzta a lábát és abból a pózból egyenesedett ki.

Elmondták,hogy nyugodtan lehet már húst is tenni a főzelékbe,de mi már tettünk bele egy pár napja folyamatosan.Az se jó szerintem,ha minden nap eszik húst.

Amikor a doktornéni megvizsgálta ,végig mosolygott rá és amikor a szájába akart nézni a spatulával,akkor kikapta a kezéből és ő maga tette a szájába.Jót nevettünk rajta.Most recept nem kellett,ezért a patikába nem kellett mennünk.

Sajnos hazafelé is szakadt az eső.Nóri elaludt a kocsiban én pedig próbáltam szlalomozni a pocsolyák között,de a végén már ráhagytam és belementem mindbe,ami az utamba került.

Otthon a nagylány  keményen olvasta a szuperinfót és a Félegyházi közlönyt.Az ujjával követte a sorokat és közben folyamatosan halandzsázott.

Ebéd után alvás volt mindenkinek.Csak apa nem aludt,mert elment a papához a kórházba.Mama is be tudott jönni a déli busszal,de a két órásival már vissza is kellett mennie.Nem tudjuk még meddig lesz bennt,de reméljük,hogy hamar sikerül beállítani az inzulin mennyiséget is és az étrendet is.

Délután fél 4-kor már bementem felébreszteni Lilit,mert ha túl sokáig alszik délben,akkor este alszik el későn.

Így nézett ki ébredés után:

Nórival ismét kitaláltak egy játékot.Előszőr Nóri fekve elkezdett kapálózni a kezével és a lábával.Amikor leállt,akkor Lili csinálta ugyanazt.Ezt addig ismételték,amíg Lili meg nem unta.

Akkor legózni akart és az új mániájához híven vonatot épített és a vonatos mondókákat ismétlgette.

Később ezt is megunta és rajzoni akart.Rajzoltam neki nagy karikát,háromszöget,oválist és négyzetet.Azért nagyot,hogy ki bírja színezni.Nem nagyon megy még neki,de a legutóbbi próbálkozáshoz képest szemmel láthatóan ügyesedett.

Amíg próbálkozott,meghámoztam egy karalábét és beledaraboltam egy kis tányérba.Tudta értékelni,mert nagyon szereti a "kobobábét".

Nóri ezalatt a legóautót vizsgálgatta nagyon komolyan.

Este nem akart Lili a wc-be kakilni,de lefektetés után kiabált,hogy "kaki".Már készültem,hogy megint takarítani kell,mire mutatta a bilit,hogy ott a kaki.Nagy megkönnyebbülés volt. Ez most már tényleg azt jelenti,hogy jó úton haladunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr11582364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása