Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Mozgalmas nap

2008.07.10. 20:07 - N.Hajni

Címkék: játék evés séta

Reggel 6 óra után pár perccel ébresztett Lili.Nóri még aludt tovább.Főztem egy kávét,amíg Lili belepisilt a bilibe.Azután öntöttem magamnak egy pohár tejet és Lili elkérte tőlem.Csodálkoztam,mert tejet nem nagyon iszik,csak ha megcsinálom karamellás tejnek,vagy kakaónak.De ez így most tetszett!

Amikor felébredt Nóri,akkor végre sikerült egy olyan képet csinálni róla,amin mosolyog.

Etetés után Nórival elmentünk a postára.Tök jó lett a felújított posta.Klímás,jó a berendezés és a lényeg,hogy sorszámot lehet most már itt is húzni,így nem állunk egymás nyakában és még jobban is haladunk.

A posta után elmentünk haltápot venni a kisállatkereskedésbe.Mellette a piacon örömmel tapasztaltam,hogy bár nincs piacnap mégis van néhány árus.Találtam szép barackokat és vettem belőle.

Amikor hazaértünk,nagyon gyorsan megfőztem az ebédet,mert apa délutános és tudjon még indulás előtt ebédelni.Nórit pedig lefektettem,aki eltakarta a kezét,hogy ne látszódjon,hogy szopogatja az ujját.

Délben aludt mind a két lány  másfél órát.Miután felébredtek és  ettek,elmentünk sétálni.Egészen a Móra tér-ig elmentünk,ahol Lili virágokat nézett és szagolt.

Pózolt a "bácsi szobornál".De az ülő emberes szobor mellé nem mert odaülni,mert életnagyságú.

Hazafelé a szökőkútban meg kellett mosni a kezét,mert nem mehetünk el soha mellette e művelet nélkül.

Otthon kitaláltam,hogy süssünk süteményt.Kakaós-mogyorós lepényt sütöttünk.Egy kicsit segített  Lili,mert ő szórta bele a tésztába a mogyorót.
Így nézett ki a sütőből kivéve:(egy kicsit kirepedt)

Így pedig tálalva:( soha nem sikerül egyforma szeleteket vágnom)

Amikor elkészült a süti,akkor Nórit beletettem a kenguruba,Lilire papucsot adtam és vittünk egy kis kóstolót Zsoltikáéknak.Felettünk laknak 2 emelettel.

Ott jókat hancúroztak a gyerekek,kivéve Nórit,aki csak szemlélődött.Kergették egymást,nassoltak és a léggömbökkel játszottak.Mivel Zsoltinak sok léggömbje van,ezért Lili kikönyörgött tőle egyet.Nálunk úgyse bírja sokáig.

Nem tudtunk túl sokáig maradni,mert már majdnem alvásidő volt a lányoknak.

Hazatértünk után még evett egy kicsit Lili,pedig azt hittem,hogy nem fog tudni vacsorázni.Nézegettem ,hogy holnapra milyen ruhát készítsek elő és találtam egy retró ünneplős ruhát,amit már nem is tudom,hogy kitől kaptunk.Felpróbáltattam Lilivel és ő mint egy kis modell,úgy illegette magát.

Ezután már tényleg lefektettem előszőr Nórit,aztán Lilit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr38562743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása