Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondokák (1) mondókák (6) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Piac

2008.07.04. 12:22 - N.Hajni

Címkék: evés séta mozgás

Reggel 6 óra után pár perccel hazaérkezett apa az éjszakai műszakból.Felébresztett minket,hogy most még kellemes idő van,menjünk ki a piacra barackot venni.Nórit nem akartam vinni,mert nem nagyon lehet elférni a babakocsival a sorok között.Nem is szívesen engednek el az emberek,mert nem figyelnek a másikra.Így is nagyon kellett figyelnem,mert állandóan fejbe akarták vágni Lilit a kosarukkal.

Induláskor a hercegnős pólót kellett felvennie,pedig az egy kicsit nagy rá,de az a kedvence.Adtam még rá kalapot is,de nem sokáig volt rajta.Csak egy fotó kedvéért pózolt benne,de utána lekapta magáról,hiába adtam rá többször is.

Útközben meg kellett állnunk a kedvenc kavicsgyűjtő helyén és szedegetni kellett a legújabb kincseket.Már teli vagyunk otthon kaviccsal,de mindig ki kell egészíteni a gyűjteményt egy-egy újabb példánnyal.

Amikor már tovább indulhattunk,akkor a legkevésbé forgalmas utcát választottam,hogy tudjon előttem szaladgálni,mert neki erre nagy szüksége van.Különben nem alszik délben.Futás közben megállt egy szilvafánál,mert észrevett egy leesett szilvát.Mondta is,hogy:"Lila szíva"De visszatetettem vele,mert éretlen is volt és nem tudhatjuk,hogy nincs-e permetezve.

Nagy nehezen eljutottunk a piacra,ahol a volt főnököm és egyben barátnőm is a bejáratnál árulta a dinnyét.Ott egy kicsit megálltam beszélgetni,de Lili már húzta a kezem,hogy menjünk már tovább.Nórit hiányolták,hogy miért nem vittem magammal.

Bementünk,de ahogy írtam végig erősen kellet fognom Lilike kezét és szorosan mögém utasítottam,mert szinte mindenki eszetlenül forog a kosarával és lefelé senki nem figyel.Meg is akarták taposni és állandóan fejbe akarták vágni.Ezért a legközelebbi helyen vettem barackot,ami még szép is és finom is.Mellette lévő árustól vettem sárgarépát is és még nápolyit vettünk kifelé menet,mert másra most nem volt szükség.

Hazafelé a Constantinum iskola előtt felmászott a kerékpártárolóra és a falat nézve kiabálta,hogy "téglafal,téglafal".Utána összefutottunk Ildikóval is,aki éppen a picurnak ment szivacsot vágatni a kiságyába.Három-négy hét van a szülésig,de nagyon csinos kismama.Meg is mondtam neki.Lilike,megint húzni kezdett,ezért elköszöntünk és különben is Nórinak is nemsokára ennie kellett,ezért belehúztunk,hogy minél gyorsabban otthon legyünk.

Amikor hazaértünk akkor Nóri még aludt. A törölközőt is magára rántotta ,amit kivettem tőle,majd jóízűen megfordult és aludt tovább.Lilivel pedig megkóstoltuk a piaci szerzeményeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr13552971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pavelancsika 2008.07.04. 22:24:22

Úgy látom ez a kavicsozás korral jár! :)


süti beállítások módosítása