Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

A kezdet

2008.04.19. 17:08 - N.Hajni

Címkék: születés lányok

Kezdjük az elején!
 
..1999.május 18.-án megismerkedtem egy csodálatos emberrel,aki azóta a férjem.
2005.november 21.-én megszületett Liliána leányunk,aki gyönyörű,nagyon értelmes és nagyon mozgékony.2007. december 18.-án második gyermekünk is meglátta a napvilágot.Őt Nóra Emesének neveztük.A picúr még csak 4 hónapos,de már most látszik,hogy mennyire hasonlít a nővérére.
  Liliána novemberben már 3 éves lesz,ezért még tavasszal be kell íratni az óvodába,hogy az ősszel már ovis lehessen.Biztos vagyok benne,hogy nagyon fogja szeretni,mert nagyon közvetlen kiscsaj.Addig a nyáron még nagy feladat vár ránk.Le kell szokni a pelenkáról.Általában,ha eltalálom  ritmust,akkor belepisil a WC-be,de ha nem találom el,csak akkor szól,amikor már bepisilt,vagy bekakilt.
  Nórika vasárnap fordult meg először,hasáról a hátára,azóta folyamatosan azt akarja csinálni.Fordítva még nem megy,ezért mindig a hasára kell fektetni,hogy megfordulhasson.
Ők az én gyönyörűségeim.Róluk fogok írni általában!

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr85432915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.Hajni · http://reparetekmogyorohu.blog.hu 2008.04.19. 20:04:48

Egy-két helyen zavarosan fogalmaztam,de nézzétek el nekem,mert még nem csináltam ilyet.Azt se tudtam,hogy egyáltalán sikerül-e.

Nagy Krisztina · http://www.metafora.extra.hu 2008.05.15. 18:10:42

Kedves Hajni.Itt jártam nálad:)Hát tudod, ahogy a blogod olvastam, átéltem ugyan azokat a csodákat, mint amikor a gyermekeim még kicsik voltak.Már a kicsi is 17 éves mini nő, a fiam 21 lesz, egyetemista.Gyönyörűek a gyermekeid.Nagyon tetszenek az írásaid.Annyira természetes, mint ha épp az azt olvasóhoz szólna.Ennek a félre értésnek köszönhető, hogy láthattam, azt a sok gyönyörűséget, amit szeretetnek, és Anyának hívnak!
Baráti Tisztelettel:Nagy Krisztina

Krisztina-lapja 2008.05.16. 22:06:35

Drága Hajni.
Nem is szeretném, ha magázodnánk, hisz azért én sem vagyok ám annyira öreg:)Korán szültem, amit nem bánok, mindig azt mondom, felnőttem a gyermekeimmel együtt:)azaz a feladathoz.Az anyaság csodálatos4A legszebb dolog a világon!De te ezt át is érzed, olyan hatalmas szeretet van minden sorodban!
Az évek rohannak, és ripsz ropsz, mire körül nézünk, a pici gyermekből, kiskamasz, majd felnőtt lesz.Csodákkal, és nehézségekkel.Lesz két mini nő, akikre majd úgy tekintesz, mint a saját kamasz önmagadra, és a szíved át kell majd álljon arra, már nem mindig van szükség az anyura.Ez a leg nehezebb.Én még a mai napig is nehezen viselem, hogy a fiam, már önnálló életet él, ha haza jön, az ünnep, a szívemnek, hisz minden könnyem elsírtam, pedig ez az élet rendja.Egyetemista, és dolgozik.A pici lányom, aki 17 éves, itthon van, és remélem, még évekig így is lesz.Küldök neked egy verset, amolyan igazi anyás vers.Ölellek nagy szeretettel, téged és ezt két kis hercegnőt!
Fényképalbum

Régi kis album kedves képek,

raktározott gyönyörű emlékek,

Fénylő, ártatlan kerek szemek,

apró kezek, vidám tekintetek.

Két apró gyermek, édes Istenem!

tudod mekkora ajándék nekem?

Az évek tovaszálltak felnőtté váltak,

elé mentek megannyi problémának.

Már nem foghatom állandón kezük,

tehetem ölembe drága kis fejük.

Egy fiatal férfi, pici nő néz rám,

hiába mondják- Ne aggódj anyám.

Én vissza sírom azokat a képeket,

mikor négy apró kéz felém integet.

Nagy Krisztina

Pécs, 2007, 03. 07.

N.Hajni · http://reparetekmogyorohu.blog.hu 2008.05.17. 05:17:30

Köszönöm szépen! Ez nagyon szép!


süti beállítások módosítása