Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Szobatisztaság 2

2008.06.27. 12:35 - N.Hajni

Címkék: rendszer óvoda tisztaság félelmek

  Már lassan július van és még szinte semmit se haladtunk Lilikével a szobatisztaság témában. Egyszer lefektetés után egyedül belekakilt a bilibe és megijedt tőle,azóta egész nap visszatartja és csak este kakil,amikor felkapja a pelenkát.Mivel már a déli alváskor se adok rá pelust. 

 Jó ideje,hogy a pisit a bilibe intézi,vagy a wc-be,de nem szól,hogy kell neki.Kivárja,amíg magamtól ráültetem és akkor intézi el.Mindig lefekvés előtt is ráültetem,aminek az eredménye csak a pisi.Várni szoktam egy kicsit,hátha belemegy a nagy dolog is,de nem.Lefektetem aludni és 2 perc múlva már bele is kakil a pelenkába.Aztán meg kiabál,hogy kaki,kaki Úgy megy,mint egy tojós galamb,nehogy hozzáérjen a bőréhez a széklet.Azért nem értem,hogy miért nem akarja se a wc-be,se a bilibe belenyomni,mert már látszik,hogy zavarja.

A múlt héten kétszer megcsinálta azt,hogy a déli lefekvés után egyedül belepisilt a bilibe,de nem szólt.Csendben volt,ezért benéztem hozzá,hogy elaludt-e. Liliána őnagysága a haját mártogatta a pisiben.Azt hittem,hogy rosszul látok,de sajnos nem.Egyből vihettem tusolni és hajat mosni és ezután visszafektettem aludni.

Ha kimegyünk a játszótérre,akkor előtte mindig megpisiltatom és pelenka nélkül megy ki a nagylány,de ha hosszabb útra megyünk,akkor ráadom,mert nem mindig vagyunk a wc közelségében és nem szeretném pisis ruhában egy egész városon végigvinni.

Lehet,hogy nagyon türelmetlen vagyok,de már nem tudom,hogy milyen módszert találjak ki,hogy végre valahára el bírjuk hagyni a pelenkát!Szoktunk olyat játszani,hogy a maci és a plüssállatok szólnak,ha kicsi-és nagydolguk van,ráülnek a bilire és elintézik.Szoktam olyat csinálni,hogy amikor a wc-n ül felsorolom az összes családtagot,hogy ők is odakakilnak a wc-be.Ott szokott lenni,mikor én végzem a dolgom,hogy lássa,hogyan kell csinálni.Van amikor megígérem,hogy kap valami ajándékot,ha sikerül,de semmi eredménye.

Remélem,azért a nyár végéig sikerülni fog a szobatisztaság,mert kétségbe vagyok esve,hogy nem mehet majd oviba emiatt.Pedig biztos jót tenne neki a közösség,hogy megtanulna a másikra figyelni.Nem beszélve a szabályok betartását is megtanítják,mert rám nemigen hallgat mostanában,de ha Mama mondja ugyanazt,akkor neki engedelmeskedik.Biztosan sokat jelent,hogy engem állandóan lát és hall,ezért nem akar komolyan venni.De a Mamát ritkábban látja,ezért neki szívesebben kedveskedik.

Az biztos,ha végre nem a pelenkába fogja intézni a dolgát,azt meg fogom ünnepelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr16541905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása