Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Építőkockák

2008.10.15. 12:34 - N.Hajni

Címkék: játék újdonság lányok

Sok minden nem történt a 3 nap alatt.Továbbra is Nórit kúrálom,mert még mindig nem teljesen jött rendbe.Ma délután megyünk vissza kontrollra.Kíváncsi vagyok,hogy mit mond a doktornő.

A hangulata már rendbe jött,jókat tudott játszani és nevetgélni.Délben soha nem hagyják egymást aludni,mert csak nevetgélnek.Most is éppen tőlük jövök,mert már vagy 20.-jára szólok rájuk,hogy aludjanak már végre.

Hétfőn délután Nóri elé tettem egy tálkát csörgők és rágókák voltak benne.Ügyesen válogatott közülük és játszadozott,amíg mi Lilivel mesét olvastunk.

Kedden Lilivel nem lehetett bírni.Szabályosan hisztizett azért,hogy a Lilly babát hallgathassa.Nem gondoltam,hogy ez lesz belőle.De már a könyökömön jön ki.Délután megint játszottunk.Vagyis a lányok közösen.

Később már Lili a tevéjét sétáltatta,mire odaértem a géppel,addigra már mind a ketten kifáradtak és leültek.

Azután elővettem az építőkockát.Lili már régóta nem játszik vele,mert már nagyon megunta.Építettem vele nekik házat,tornyot,garázst stb.Már amikor engedték,hogy felépítsem.Nóri nagy lelkesedéssel borította mindig fel a szuper építményeket és még nevetett is ,amikor számon kértem, ezt most hogy gondolta.Ezen Lili is fellelkesült és ő is borogatni kezdte az alkotásokat.Már be kellett osztani,hogy egyet borít Nóri,egyet Lili.

Aztán kitaláltam,hogy Lili tud már építeni,akkor ne csak romboljon.Elmondtam,hogy én kifáradtam,most te építesz.Épített is,de soha nem tudta befejezni,mert Nóri vagy felborította,vagy levette a tetejét.Felmérgelte magát és dobálta szanaszét a szobában a kockákat.Na ekkor pakoltam el a kockákat,mert még Nórit is eltalálhatta volna.Egy pár napig nem veszem elő,hátha utána megint újdonság lesz és tudnak játszani vele.

Este ismét kilenckor feküdtek le a lányok.De hamar elaludtak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr33715126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szkokán fiúk 2008.10.15. 13:28:59

Szia!Köszönöm,hogy benéztél a blogunkba!:)Mielőbbi jobbulást kívánunk!
Milyen jókat lehet játszani azokkal azépítőkockákkal!:)
Szkokán fiúk


süti beállítások módosítása