Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Nem alvás

2008.09.24. 20:39 - N.Hajni

Címkék: ünnep alvás mozgás

Ma reggel Lilivel kibontottuk Nóri csomagját.Volt benne egy Hipp elefántos fejkendő,amit egyből fel kellett próbálnia.

Ételek közül almás tejberízs,sárgarépás pulykahusi rízzsel,és egy folyékony tápszer.Igazából egyiktől se voltam elragadtatva,de ajándék lónak ne nézd a fogát.

Nóri gurult délelőtt megint,meg se próbál kúszni,mászni,ülni.Na jó ülni próbálkozik,de egy kézzel még támaszkodik.

Lilivel festettünk egy darabig,hogy Nórit ne zavarja meg a mozgásban,mert mindig segíteni akar neki.Nagyon gyorsan megunta megint és inkább gyurmázni szeretett volna,ezért elővettük.

Délben ismételten nem volt alvás. Pár percenként mentem át hozzá,hogy aludjon már el,mert így Nóri se bírt tőle aludni.Hangosan mondókázott és néha engem hívott.

Egy darabig vártam,hátha sikerül elaludniuk.Addig írtam az előző bejegyzést.Utána felöltöztettem a lányokat és elmentünk megnézni a füvön a kamionokat.A hétvégi lakótelepi napokra érkezett meg a vidámpark.Lili egyből odarohant megnézni közelről egy kamiont.

Nóri is forgatta a fejét mindenfelé,mert nem értette ezt a nagy nyüzsgést a környéken.Még a sapkája is elcsúszott.

Bementünk a Spar-ba virslit venni a holnapi frankfurti leveshez.Lili kért szőlőt.Örültem neki,hogy végre nem édességet kér.

A Sparból Lili fagyizni akart menni.Nagy nehezen megértettem vele,hogy a fagyizó nyitva van,de most nem fagyit árulnak.Bementünk és vettem neki egy forró csokit.Nem nagyon rajongott érte,ezért nekem kellett meginnom több,mint a felét.

Utána játszótér.Most kétszemélyes libikókázott egy kisfiúval,akinek az öccse Nórival egyidős.

Hazamentünk a játszótérről viszonylag hamar,mert Nóri már nyafizott és látszott rajta az álmosság.Lefektettem és megint pelenkát gyűrögetve aludt el az ujjával a szájában.Nem lesz egyszerű erről leszoktatni.

Lili a szőlőjét eszegette.

Este pedig a lányok összebújtak.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr82680018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása