Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Izgő-mozgó fürge leánykám

2008.07.29. 15:21 - N.Hajni

Címkék: szoptatás séta játszótér mozgás

Hétfő reggel elhatároztam,hogy elmegyek adatkábelt venni a telefonomhoz,hogy végre le tudjam venni a két éves képeket róla.Egyszer már voltam,de akkor nem volt és azt mondták,hogy felhívnak,ha lesz.Egy évig vártam a hívást,de elfelejtettek értesíteni.

Most Lilikével mentünk be ,de nem lehetett vele bírni.Szaladgált volna mindenfelé és mindenbe bele kellett nyúlkálnia.Volt adatkábel,de nem volt ráírva,hogy c75-höz jó-e.Ezért felhívta a főnökét a nő,aki felvilágosította,hogy jó.

Hazavittem nagy örömmel és útközben kiscicát láttunk,akihez nem engedtem oda Lilit,mert gyanús volt nekem,hogy beteg az a cica.

Útközben egy bokorhoz odállt magától és lefényképeztette magát.

Már otthon apa feltöltötte a kábel lemezét,de azt írta ki,hogy nem jó hozzá.Mérges lettem,hogy nem lett jó és vissza kell vinni kedden.

Hétfőn még kiengedték a papát a kórházból és mamával együtt nálunk ebédeltek.Lilike megmutatta a mamának,hogy szokta megszoptatni a maciját.Nem a macit veszi fel,hanem ő fekszik rá.

Délután kimentünk sétálni a lányokkal.Apa délutános,ezért ő nem jött velünk.

Itt nem a szél fújja a haját,csak gyorsan fordult el és így lebegett.

Utánna már egyből belemosolygott közelről a gépbe.

Nóri pedig hóna alatt a katicával mosolygott a kocsiból kifelé.

Végre eszembe jutott az aszfaltkrétát levinni,mert mindig útközben jut eszembe,hogy megint otthon felejtettük.Egy kis ideig rajzolt,aztán szaladni támadt kedve.Azzal bírtam visszafogni,hogy elmegyünk fagyizni.

Fagyi után még homokoztunk egy kicsit.Porcukrozza a tortát.

Később még a szoborparkba is elmentünk,ahol szintén rátört a rohangálhatnék,de mindig messzire szalad és nem jön vissza,ha rászólok.Nórit tolva pedig nem egyszerű állandóan azt figyelni,hogy éppen hol a nagylány és nem sodorja-e magát veszélyes helyzetbe.

Azt mondják az okos anyukák,hogy hagyjam rá,majd visszajön.Már kipróbáltam egy párszor,de neki jó sokáig nem hiányzok és nekem kell utánamennem mielőtt valami galibát csinálna.Semmi veszélyérzete nincsen!

Kedd reggel mind a négyen visszamentünk az adatkábellel,hogy nem jó.Akkor mondja a nő,hogy kipróbáltuk-e a doboz hátulján az oldalról a frissítéseket.És akkor esett le,hogy ezt mondta nekem,de akkor is Lilit kellett fegyelmeznem és nem tudtam 100%-osan figyelni.Nagyon kellemetlen volt.Tanulság:Ha fontos dolgot akarok intézni,akkor egyedül kell mennem.Most estig várnom kell,hogy apa megcsinálja és végre kiderüljön,hogy tényleg jó-e.

Még délelőtt kimentünk Lilivel a biciklizést gyakorolni,de nem nagyon haladtunk.Még mindig egyet előre és egyet hátra hajt.Mutattam neki kézzel,lábbal hogy kellene,de amíg nem érzi a ritmusát,addig majdnem feleslegesen beszélek neki.

A lényeg,hogy a pónilovat lehozta furikázni.

Nem sokáig próbálkozott,mert ismét szaladgálni akart.Mindenfelé ment.Padot mászott és dombot,fűben futott,de nem mentem utána,mert a sötétbörű gyerekek csak azt várták,mikor hagyjuk ott a bicajt.tíz percet kellett várnom,mire észrevette a lányka,hogy anya várja.Pedig most egyáltalán nem szóltam rá.

Délben megint bilibe kakilt.Nyilván abba jobban fog menni,mint a wc-be,de már ez is haladás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr95591134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása