Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Szombat és vasárnap

2008.07.14. 05:36 - N.Hajni

Címkék: barátság séta játszótér mozgás

Szombaton reggel nem sokkal ébredés után kinéztem az ablakon és láttam,hogy a kispiacon árulnak gyümölcsöt.Bár az 5.-ről a szilvát baracknak néztem.Amikor lementünk a boltba vásárolni,akkor útbaejtettük a a kispiacot is.Lili egyből lekapott egy szilvát és beleharapott.Egy kicsit megharagudtam és rá is szóltam,hogy ezt így nem szabad,mert meg kell méretni,ki kell fizetni,meg kell mosni és utána lehet megenni.Így nem volt már képem otthagyni a szilvát,ezért vettem belőle egy fél kilót.Pedig nem a legszebb volt.Mellé kapott ajándékba egy almát,mert vettünk abból is.

Otthon kimagoztam és egy tálkába tettem.Nem mertem magostól odaadni,mert nem régen apa a meggyet úgy adta oda és Liliána kisasszonyka megette magostól.A szilvának pedig egy kicsit nagyobb magja van.

Még fel sem ébredt teljesen apa,de már a hátára mászott Lilike.

Délelőtt még Lilikét kivittem dombot mászni,hogy kifáradjon és tudjon majd délben aludni.Ott volt egy kislány,akit Viviennek hívnak és lehozta anyukájával a kis nyuszit.Éppen füvet szedni mentek le,de Lilikétől nem könnyen szabadultak,mert játszani akart a lánnyal is és a nyuszival is.Vivi nem akart hazamenni,mert ő is játszani akart Lilivel,de végül győzött az anyai szigor.

Ezután már nagyon meleg volt.Nekiláttam a lecsó főzéséhez,Lilit pedig az asztalhoz ültettem,hogy nézze.Tettem elé egy kis chips és perec keverékét,hogy legyen ami ott tartja.

Jól sikerült a lecsó.Ízlett Lilinek is pedig egy kicsit csípős lett.Ebéd után lefektettem a lányokat  és aludtak is.Délután itthon voltunk,mert nagy hőség volt kinn.Nórinak tetszett a Boci,boci tarka,ezért mosolygott és kalimpált.

Este 7-kor kimentünk sétálni.Én toltam Nórit.Apa pedig Lilire figyelt.

Elmentünk a főutcára kirakatokat nézni.Azután vettünk egy fagyit Lilinek,de nem nagyon kellett neki,ezért nekem adta.Elsétáltunk még a Móra téri szobrokhoz,ahol Lili most bele akart ülni az ülő szobor ölébe,de mire odaértünk meggondolta magát.

Ezután már Nóri kezdett álmos lenni és ki akart jönni a kocsiból.Ezért kivettem és apa átalakította Lilinek.Nagyon örült neki,mert már több mint egy éve nem ült babakocsiban.

9 órára értünk haza .Tusolás után megetettem Nórit és következett a lefektetési ceremónia.

Vasárnap megint 6-kor ébresztett a nagylány. Készítettem neki rajzoló szerszámokat és füzetet,de 2 percnél tovább nem kötötte le csak,ha leültem mellé és mutattam egy- két figurát.

Apa az akvárium vizét cserélte,mi pedig a konyhában voltunk.A lányok pufit eszegettek én pedig az ebédfőzéshez készülődtem.Rántott tök és rizi-bizi készült,amiben segitkezett a nagylányom is.Keverte a tojást és lisztbe hempergette a tökszeleteket.

Amikor elkészült és evett.A maradék rántott tök halomra mutogatva kiabálta:"Ez Apunak tökei"Jót nevettünk rajta és kijavítottuk.

Délben csak egy kicsit aludtak a gyerekek,mert nagyon melegük volt.Csináltam limonádét és betettem a hűtőbe,amikor visszaértem a szobába,akkor Lili éppen Nórit simogatta,de észrevette,hogy nézem és elbohóckodta utána.

Elővettük Szilárd gyerekkori Mosó Masa mosodáját és versikéket olvastunk belőle.Lilike kedvence A három sárga kacsa éneke.Mindig hangosan kiabálja,hogy:"Ás,Tás,Pikulás"

Uzsonáztatás után 5 órakkor Nórit lefektettük aludni és apára bíztuk.Lilivel pedig lementünk a kis tóhoz a lakótelep szélénél.Lóúsztatónak hívják a múltja miatt.

Át kellett mászni a sinen és mögötte volt a tó.

Maga a víz szép volt,de körülötte nagyon gazos volt minden és teli volt szúrós növényekkel,amit Lili nem jól viselt.Dobott egy-két kavicsot a vízbe és mentünk a játszótérre.

Ott találkoztunk egy kislánnyal,akit Grétának hívnak és egy hónappal fiatalabb Lilinél.Ő is olyan örökmozgó,mint az én lánykám és nagyon megértették egymást.Fél hétre értünk haza.Nóri már nagyon várt,mert kezdett éhes lenni.

Este alig bírtunk aludni olyan meleg volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr25566952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása