Répa,retek,mogyoró

Két kicsi lányom van.Róluk fogok leginkább írni és a velük kapcsolatos dolgokról.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • erus83: valaki nem tudná nekem elküldeni 1982es (már utánanéztem :) ) kiadású könyv hátsó oldalát bescanne... (2010.04.10. 17:56) Mondókák,dalok
  • pavelancsika: Mivel januártól sem indult újra a blogod így BUÉK itt utólag! Várunk vissza titeket. (2009.01.07. 11:07)
  • pavelancsika: az még 2 nap! :D (2008.11.04. 07:47) Hét eleje
  • Szkokán fiúk: Sajnálom,hogy nem sikerült megegyezni a bankban.:( Hiányozni fogtok... Szkokán fiúk (2008.11.02. 10:56)
  • Szkokán fiúk: De jó,hogy sikerült egyszerre aludniuk a lányoknak!:) Hmm,de szeretjük az avar illatát...:) Szkoká... (2008.11.02. 10:51) Hinta

Címkék

allergia (4) álom (3) alvás (14) aranyos (18) barátság (15) betegség (20) busz (3) család (7) csúszda (3) dac (4) dalok (4) dédi (5) diéta (1) ebéd (7) egészség (6) érdekesség (1) étel (3) ételek (1) evés (15) félelem (1) félelmek (6) festés (5) fogzás (1) gyerekek (11) gyógyszer (5) hit (1) internet (2) játék (19) játékok (8) játszótér (17) kapcsolat (7) képek (8) kirándulás (1) kórház (6) kutyák (2) lányok (28) megható (1) meleg (4) mese (20) mesék (5) mondókák (6) mondokák (1) mozgás (16) munka (2) nagyszülők (13) orvos (20) óvoda (13) pelenka (5) piac (1) pihi (5) pöttyek (5) rajz (2) reklám (2) rendszer (6) sapka (4) séta (17) sport (1) süti (2) szobor (6) szoptatás (3) születés (3) szuri (3) tánc (11) tanulás (1) tanulság (1) testvérek (4) tisztaság (9) újdonság (11) ünnep (13) unoka (9) vallás (1) védőnő (7) videó (12) videók (5) Címkefelhő

Linkblog

Jó kis nap

2008.07.03. 21:09 - N.Hajni

Címkék: játszótér játékok mozgás sapka

 Tegnap a boltban Lilike látott egy göndör hajú kislányt és nagyon tetszett neki a haja,ezért megígértem neki,hogy este befonom a haját és reggelre neki is hasonló lesz.                     Reggelre ilyen lett:

Azután bohóckodott egész délelőtt,amíg én az ebédet készítettem.Nem győzött gyönyörködni a tükörben,hogy milyen szép lett a haja.

Itt éppen rázza:

Mind a két lánynak nagyon melege volt.Nórikára is csak egy kis trikót adtam,amitől teljesen fiúnak néz ki.

A déli lefektetéskor Lili elég gyorsan elaludt és mivel apa itthon volt,így Nórival elmentünk a Penny-be pelenkát venni.Nézelődés közben észrevettem kirakva az akciós áruk közé a kicsi bikiniket.Lilikének éppen jónak láttam a méretet,de pont az volt a legkisebb.1590ft volt.      Ez még  a kicsomagolás után:

Ki is mostam gyorsan és mire felébredt,meg is száradt.Gyorsan felpróbáltattam vele és szerintem jól áll neki,de egy kicsit még nagy.Nagyon tetszett neki,ezért egy jó darabig le se akarta venni.Szaladgált benne,meg labdázott.

Azután meguzsonáztattam a lányokat és lementünk sétálni.Eltettem a homokozó játékokat is,ha találunk egy árnyékos homokozót,akkor tudjon játszani.Szerencsére sikerült találni.

Még indulás előtt a lépcsőházban Lilike huncutkodott.Letoltam Nórit a pallón és mentem vissza Liliért,ahogy szoktam,de ő csak huncutul mosolygott és egyre csak hátrált,hogy menjek utána.

Nóri ezalatt lennt várta az indulást.

Elsétáltunk a szoborparkba,ahol az összes szobrot meg kellett mászni.Le is fényképeztem egy kifaragott sziklatömb tetején,de pont az nem látszik,hogy min áll.

Lili minden fánál megállt és :"Körbe-körbe karikába"kiáltozással körbefutotta a fákat.Ezt nagyon szereti,én már kevésbé,mert kezdtem azt hinni,hogy sose érünk oda a homokozóba,mire nagy nehezen odaértünk,addigra Nóri elaludt a kocsiban és így tudtam Lilikével homokozni.

Azután már nem sokára indultunk haza,mert féltem,hogy Lilike befog pisilni olyan sok limonádét ivott útközben.Amikor hazaértünk,akkor nem is kellett szólnom,ő magától ráült a bilire és belepisilt.Az ilyen dolgokat már szeretem,pláne,hogy utána még kétszer megismételte,hogy magától ráült,amikor úgy érezte,hogy kell neki.Később,amikor meglátta,hogy Nóri szopizik a fürdetés után,akkor ő is levette a felsőjét és meg akarta szoptatni.Nagyon jót nevettem rajta.

Azután ő is lefürdött,megvacsorázott.Még egy kicsit játszottunk is és utána fogmosás és alvás.Nóri pedig mindig egy pár perccel korábban fekszik le,hogy szépen el tudjunk egymástól köszönni.

A bejegyzés trackback címe:

https://reparetekmogyorohu.blog.hu/api/trackback/id/tr75552101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása